Het belang van een volledige websites

Heeft u een online wervingsproces in werking gezet, maar blijkt het resultaat toch lager ligt dan verwacht? Dan is het van groot belang om na te gaan hoe uw complete website er uit ziet en wat het representeert. Uit verschillende onderzoeken blijkt, dat de bezoekers eerst door de website heen klikken, voordat ze de samenwerking met uw bedrijf aangaan.

Relevantie is belangrijk!

Het klinkt voor de hand liggend dat er relevante informatie op uw website staat, maar vaak komen de bezoekers toch al snel op een andere pagina. Ook is het belangrijk dat u, relevante content naar de buitenwereld brengt. 
Zo geeft ook meer dan 95% van de sollicitanten aan dat zij vandaag de dag, online beginnen met het sollicitatieproces. Hier dient u als organisatie op in te spelen en er voor zorgen dat uw website wordt weergegeven. Wanneer een sollicitant op uw vacature klikt, dan is de kans zeer groot dat die uw website ernaast pakt. Komt het ‘gevoel’ van de vacature niet overeen met die van uw website? Dan kan dit al snel voor argwaan zorgen bij de sollicitant. Het is daarom belangrijk om alles in dezelfde stijl te ontwerpen en ervoor te zorgen dat dezelfde schrijftoon wordt gebruikt. 

Beter vindbaar in uw branche

Heeft u een goede en volledige website, dat matcht met de vacatures die u online verspreid heeft? Dan is er een mogelijkheid dat u het ‘sneeuwbal’ effect kunt gaan merken. Doordat de bezoekers op uw website relevante informatie/content zien, zorgt dit voor betere resultaten, betere resultaten zorgen weer voor betere vindbaarheid in de zoekmachines, en dit zorgt weer voor meer bezoekers. Dit zorgt er dan uiteindelijk voor dat u, als specialist in uw branche naar voren komt. Een zoekmachine zoals Google, kan deze link maken en zorgt er dus voor dat u beter vindbaar wordt.

Want het enige wat Google wilt bereiken, is dat de bezoekers vinden waar ze naar op zoek zijn. 

Terug naar overzicht
contact
Wij helpen graag!
info@webwerving.nl 0848777352
Contact



T 0848777352
E info@webwerving.nl