Het online werven van kandidaten via Google en Social Media. Online werving richt zich hierbij op actief werkzoekenden en latent werkzoekenden via het Google searchnetwerk, het Google displaynetwerk en Social Media. Daarnaast richten wij ons op meten, weten en verbeteren via de online werving vacature crawler en Google Analytics. Naast bovengenoemde targeting draagt eWerving ook sterk bij aan uw imago.
Adverteren via traditionele kanalen gaat vaak gepaard met hoge vaste kosten en het is onduidelijk hoeveel verkeer het naar uw vacature zal opleveren. Online werving heeft ten opzichte van adverteren via traditionele kanalen verschillende voordelen:
Daarnaast is het online werven van kandidaten een ‘on-going’ proces. Doordat dit proces volledig, online plaatsvindt, hoeft u geen rekening te houden met bepaalde dagen en/of tijdstippen.
Doordat de betreffende partijen een perfect wervingsconcept op maat leveren, waarmee u gericht en kostenefficiënt de juiste kandidaten aan tafel krijgt. Aantal kenmerken hiervan zijn:
Zoals u ziet, kunt u met het online werven van kandidaten zeer gericht te werk gaan, en tegelijkertijd alle overzicht bewaren.
Terug naar overzicht